dijous, de gener 19, 2006

Avui entrevistem a... l'Alfons


AlfonsFont: Alfons


Després d'uns mesos sense publicar cap entrevista, finalment avui en surt una de nova.

Es tracta de l'Alfons, membre dels The Thunders, arxiconegut per la seva cabellera, les seves camises despitregades i el seu bon humor.

L'entrevista me la va fer arribar ja fa unes setmanes, o sigui que si no ha sortit fins avui és culpa de l'editor, o sigui jo... :-)

Sense més dilacions, aquí va l'entrevista:

Countrycat. Recordes quin va ser el primer ball que vas aprendre? Te?n vas sortir o el primer cop va ser horrorós?
Alfons. Doncs no, però suposo que va ser el basic, i el que es horrorós es que no me?n recordi si me?n vaig sortir o no (l?alzheimer), però estic aquí, no????.


C. Quan temps va passar des de que vas començar a ballar fins que vas ser professora? Per què vas voler ser professora?
A.P. 2 anys i mig.


C. A quin local vas començar a donar classe?
A.P. Al Es una escola de ball, es diu Spiral Dance, encara que abans havia fet els meus "pinitus" explicant algun ball als locals.


C. Recordes el primer ball que vas ensenyar? Com va anar?
A.P. I tant, el Electric Slide (basic), i va anar de conya fins que em vaig quedar sol, jejjejeje (és broma), va anar molt bé.


C. Actualment fas classe a...
A.P. A la escola de ball Spiral Dance, estic molt a gust allà, és bona gent i els alumnes "estupendus".


C. Quin és el ball que més t'agrada?
A.P. Ja comencem amb les preguntes compromeses, ays!!!, n'hi ha "varius", però em tiro pel Thunders' Tomb, més que res per la música, m'encanta.


C. Quin és el darrer ball que has après?
A.P. El A country boy, està força bé.


C. Què en penses dels darrers balls que van sortint? Trobes que són massa complicats o creus que ho exigeix l'alt nivell de la gent?
A.P. Hi ha balls que són bastant iguals als que hi havien, però n'hi ha que són molt originals i divertits de ballar, com per exemple el??????? no ho dic.


C. Digues alguns balls que hagis creat. Quin va ser el primer? I l'últim?
A.P. Aquesta m'agrada! El primer ball va ser el "Too Late", pioner i mític ball del nostre grup. Els últims han estat el "Bandit", el "Thunders' Tomb" i el "Look at me" (molt maco aquest, és de parelles), però he que dir que no els he fet sol, hi ha més gent darrera d'aquests balls (The Thunders).


C. La teva cançó preferida?
A.P. Mi carro, jejejeje, és broma... en serio, m'agrada molt "Raiders in the sky" cantada per en Johnny Cash.

C. El teu cantant/grup preferit?
A.P. Johnny Cash de totes totes.


C. Bàsic o shuffle?
A.P. Les dues coses combinades, és orgàsmic.


C. Balls de 32 temps o de 64?
A.P. Els temps del ball m'és igual, mentre sigui divertit i maco de ballar en tinc prou. I que la cançó acompanyi al ball, és clar.


C. Concurs o Marató?
A.P. Les dues coses tenen el seu encant, el concurs els nervis i el que l'envolta i l'instant en que puges a ballar, es orgàsmic. I la marató per tots els balls que pots arribar a ballar, que per cert tinc plans de organitzar-ne una per allà al mes d'abril, però ja us aniré informant.


C. Barret o botes?
A.P. Tot, és la meva manera de vestir de fa ja bastants anys.


C. Budweiser o Coronita?
A.P. Budweiser, però nomes una, si en prenc més em puc emborratxar i perdre l'horemus, jejejjeje.


C. George Strait o Alan Jackson?
G.X.. Ays, ho sento, però és que jo diria Johnny Cash, Willie Nelson, John Denver,... m'agrada el country d'abans.


C. Heather Myles o Dolly Parton?
A.P. Danni Leigh, ho sento però m'agrada aquesta noia, què hi farem, ays!!!!!!!!! (sospir), també m'agrada com canta, jejejejje.


C. Què li diries a algú que tot just acaba de començar a ballar?
A.P. Ostres!!!, Cada dissabte els hi dic... que si els agrada ballar la música country, no es tallin a l'hora de sortir a ballar i es deixin portar pels seus impulsos... la resta vindrà sola.



I fins aquí l'entrevista. Gràcies Alfons per la teva col·laboració!


Finalment, pels que encara no sàpiguen de què va, deixeu-me dir-vos que des de Countrycat s'està fent una ronda d'entrevistes per mail a professors i professores de line dance de Catalunya.

La intenció és que tots aquells que vulguin puguin donar-se a conèixer una mica més al col·lectiu de dansaires catalans, explicant entre altres coses com van iniciar-se al line dance o quins balls els agraden més.

Si sou professors de line dance i no ens hem posat en contacte amb vosaltres, serà per descuit o perquè no tenim el vostre e-mail. Si voleu col·laborar contestant a les preguntes de l'entrevista (sempre són les mateixes per tothom) sereu benvinguts/es, només cal que envieu un e-mail a l'adreça countrycat@terra.es i ens posarem en contacte amb vosaltres.


Entrevistes publicades fins el moment:
· 01/06/2005 - Anna Balaguer. [Llegir-la]
· 08/06/2005 - Àngels Pintó. [Llegir-la]
· 15/06/2005 - Francesc Benet. [Llegir-la]
· 22/06/2005 - Neus Lloveras. [Llegir-la]
· 29/06/2005 - Anna Mansilla. [Llegir-la]
· 06/07/2005 - Sergi Boada. [Llegir-la]
· 13/07/2005 - Carles Llebot. [Llegir-la]
· 20/07/2005 - Sílvia Mimó. [Llegir-la]
· 07/09/2005 - Diana Fort. [Llegir-la]
· 14/09/2005 - Raül Álvarez. [Llegir-la]
· 21/09/2005 - Josep Belmonte "Taxikey". [Llegir-la]
· 28/09/2005 - Paqui Monroy i Gabi Ibañez. [Llegir-la]
· 05/10/2005 - Glòria Xalma. [Llegir-la]
· 19/10/2005 - Joan Riera. [Llegir-la]
· 26/10/2005 - Maite Campoy. [Llegir-la]
· 26/10/2005 - Maria Espiell. [Llegir-la]